Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice"

Dostawa projektora multimedialnego wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji widowiska „Audiowideosfera”

Data ogłoszenia
2020-04-30
Termin składania ofert
2020-05-11 15:00
Treść

Lublin, 30.04.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z prowadzonym postępowaniem o wartości szacunkowej niższej niż wyrażona w  złotych równowartość 30.000 euro,

Zamawiający: Ośrodek Praktyk Teatralnych „Gardzienice”

zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest:

Dostawa projektora multimedialnego wraz z akcesoriami na potrzeby realizacji widowiska „Audiowideosfera”

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

- zgodnie z załącznikiem nr 1 (opis przedmiotu zamówienia).

 

II. Informacje nt. warunków realizacji zamówienia:

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.

Dostawa: w ciągu 30 dni od podpisania umowy.

W przypadku dostawy niekompletnego przedmiotu zamówienia lub gdy którykolwiek z elementów dostawy nie będzie spełniał warunków określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia brakujących elementów/ wymiany elementu na spełniający warunki, wyznaczając termin nie krótszy niż 7 dni.

W przypadku niedostarczenia kompletnego przedmiotu zamówienia w ww. terminie Zamawiający może odstąpić od umowy.

Warunki płatności: po wykonaniu dostawy, w terminie 14 dni od daty odbioru całości zamówienia.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3.

 

III. Kryteria wyboru oferty

Cena 100%

 

IV. Informacje nt. sposobu przygotowania i złożenia oferty:

1. Wykonawca sporządza ofertę zgodnie z załączonym formularzem ofertowym (załącznik nr 2), uzupełniając wszystkie rubryki.

2. Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osobę uprawnioną.

3. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.05.2020 r. do godz.15:00. Decyduje data wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

Dopuszcza się złożenie oferty:

- mailem (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana podpisem elektronicznym - certyfikatem kwalifikowanym) na adres: office@gardzienice.org , z tematem wiadomości „Oferta na dostawę projektora multimedialnego wraz z akcesoriami”

- poprzez przesłanie jej w formie pisemnej na adres: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", ul. Grodzka 5 A; 20-112 Lublin

- w formie pisemnej - osobiście w Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", ul. Grodzka 5A, Lublin,

- przez wysłanie wypełnionego formularza ofertowego podpisanego elektronicznie (lub skan podpisanego wydruku) na skrzynkę e-PUAP Zamawiającego na adres: OPTGardzienice.

4. Po otrzymaniu ofert Zamawiający zwróci się do 3 wykonawców, których oferty okazały się najkorzystniejsze, o ile mieszczą się w kwocie przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia, o przekazanie we wskazanym terminie, nie krótszym niż 5 dni, kart katalogowych urządzeń. Zamawiający może zrezygnować ze zwrócenia się do wykonawców o przekazanie kart katalogowych, jeśli na stronach internetowych producentów urządzeń lub oficjalnych dystrybutorów znajdują się opisy pozwalające na stwierdzenie, czy urządzenia spełniają warunki postawione w opisie przedmiotu zamówienia lub gdy Wykonawca z własnej inicjatywy przedłoży karty urządzeń wraz z ofertą.

5. W przypadku gdy wykonawca nie przekaże kart katalogowych urządzeń we wskazanym terminie na wezwanie Zamawiającego, Zamawiający ma prawo do odrzucenia jego oferty.

6. Po przeprowadzeniu oceny ofert pod kątem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, o ile będzie ona mieścić się w kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.

7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zostanie poinformowany pocztą elektroniczną o wyniku postępowania i terminie podpisania umowy.

 

V. Prawo do unieważnienie postępowania.

Zamawiający rezerwuje sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania na każdym jego etapie.

 

VI. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

Wojciech Goleman, z-ca dyrektora ds. administracyjnych, tel. 81 532 98 40.

Kontakt przez e-mail: office@gardzienice.org.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wojciech Golemandodano do BIP dnia 30-04-2020 13:33:28