Szczegóły
powrót do listy przetargówDostawa energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych „Gardzienice” na lata 2025-2026
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021
Dyrektora Ośrodka Praktyk Teatralnych „Gardzienice”
z dnia 20 lipca 2021 roku
w sprawie zasad postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych w tym na dostawy i usługi z zakresu działalności kulturalnej oraz organizacji, składu, trybu pracy i zakresu obowiązków członków komisji przetargowych , o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
I. Zamawiający:
Ośrodek Praktyk Teatralnych „Gardzienice”
ul.Grodzka 5a, 20-112 Lublin
tel./faks(+48) 81 532 98 40
e- mail office@gardzienice.org
W związku z prowadzonym postępowaniem o wartości szacunkowej niższej niż 130.000 PLN, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia publicznego obejmującego dostawę energii elektrycznej dla OPT Gardzienice w latach 2025-2026.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚRODKA PRAKTYK TEATRALNYCH „GARDZIENICE” NA LATA 2025-2026
2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii w grupie C11, C21, w okresie zamówienia (24 miesięcy), wynosi 123.594 MWh.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
III. Termin wykonania zamówienia:
Nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2026 r., z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Zamawiający upoważni Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, do wykonania w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz wszelkich czynności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy.
IV. Miejsce wykonania dostawy
Gardzienice Pierwsze 3, 21-050 Piaski, Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", zabudowania zespołu pałacowego (7 punktów odbioru – zob. OPZ)
V. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- Posiadać tj. kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania zamówienia.
- Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne);
3) kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Dyrektor OPT „Gardzienice” Wojciech Goleman tel. (+48) 81 532 98 40
e-mail: office@gardzienice.org - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od godz. 10.00 do godz. 18.00
VIII. Miejsce i termin składania ofert
Dopuszcza się złożenie oferty:
1) poprzez przesłanie jej w formie pisemnej na adres: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", ul. Grodzka 5 A; 20-112 Lublin
2) w formie pisemnej - osobiście w Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", ul. Grodzka 5A, 20-112 Lublin,
2) poprzez wysłanie oferty (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) na skrzynkę ePUAP:
/OPTGardzienice/SkrytkaESP
3) mailem (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) na adres: office@gardzienice.org, z tematem wiadomości „Oferta na dostawę energii elektrycznej dla OPT Gardzienice”
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.11.2024 r. do godz.14:00. Decyduje czas wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
IX. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia, z podaniem cen jednostkowych. - Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
XI. Informacje o formalnościach
- Zamawiający będzie rozpatrywał ofertę całościowo.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na sprzedaż energii elektrycznej. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach.
- Umowa przygotowana przez Wykonawcę ma gwarantować stałą cenę podczas okresu obowiązania umowy.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z iloczynu rzeczywistego zużycia energii elektrycznej i stawki zadeklarowanej przez Wykonawcę w postępowaniu (ceny jednostkowej za 1 kWh oraz miesięcznej opłaty handlowej za 1 PPE o ile występuje), zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowych w danej grupie taryfowej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
XII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" nr tel.: (+48) 81 532 98 40, e-mail: office@gardzienice.org
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@gardzienice.org
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. e RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, w zw. z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty z którymi Zamawiający zawarł umowy powierzenia, w tym m.in. firmom zapewniającym wsparcie informatyczne.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
- Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak podania danych uniemożliwi uczestnictwo w ww. postępowaniu.