Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice"

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Praktyk Teatralnych „Gardzienice” na lata 2025-2026

Data ogłoszenia
2024-11-18
Termin składania ofert
2024-11-26 14:00
Treść

                                                                Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021

Dyrektora Ośrodka Praktyk Teatralnych „Gardzienice”

z dnia 20 lipca 2021 roku

w sprawie zasad postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych w tym na dostawy i usługi z zakresu działalności kulturalnej oraz organizacji, składu, trybu pracy i zakresu obowiązków członków komisji przetargowych , o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

 

I. Zamawiający:

Ośrodek Praktyk Teatralnych „Gardzienice”
ul.Grodzka 5a, 20-112 Lublin
tel./faks(+48) 81 532 98 40
e- mail office@gardzienice.org

W związku z prowadzonym postępowaniem o wartości szacunkowej niższej niż 130.000 PLN, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia publicznego obejmującego dostawę energii elektrycznej dla OPT Gardzienice w latach 2025-2026.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚRODKA PRAKTYK TEATRALNYCH „GARDZIENICE” NA LATA 2025-2026

2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii w grupie C11, C21, w okresie zamówienia (24 miesięcy), wynosi 123.594 MWh.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

III. Termin wykonania zamówienia:

Nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2026 r., z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Zamawiający upoważni Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, do wykonania w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz wszelkich czynności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy.

 

IV. Miejsce wykonania dostawy

Gardzienice Pierwsze 3, 21-050 Piaski, Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", zabudowania zespołu pałacowego (7 punktów odbioru – zob. OPZ)

 

V. Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

  1. Posiadać tj. kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  2. Posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania zamówienia.
  3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego;

2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne);

3) kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  1. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
  2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Dyrektor OPT „Gardzienice” Wojciech Goleman tel. (+48) 81 532 98 40
    e-mail: office@gardzienice.org
  3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od godz. 10.00 do godz. 18.00

 

VIII. Miejsce i termin składania ofert

Dopuszcza się złożenie oferty:

1) poprzez przesłanie jej w formie pisemnej na adres: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", ul. Grodzka 5 A; 20-112 Lublin

2) w formie pisemnej - osobiście w Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice", ul. Grodzka 5A, 20-112 Lublin,

2) poprzez wysłanie oferty (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) na skrzynkę ePUAP:

/OPTGardzienice/SkrytkaESP

3) mailem (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) na adres: office@gardzienice.org, z tematem wiadomości „Oferta na dostawę energii elektrycznej dla OPT Gardzienice”

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.11.2024 r. do godz.14:00. Decyduje czas wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

 

IX. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia, z podaniem cen jednostkowych.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

X. Kryterium oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.

 

XI. Informacje o formalnościach

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał ofertę całościowo.
  2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  4. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na sprzedaż energii elektrycznej. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach.
  5. Umowa przygotowana przez Wykonawcę ma gwarantować stałą cenę podczas okresu obowiązania umowy.
  6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  7. Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z iloczynu rzeczywistego zużycia energii elektrycznej i stawki zadeklarowanej przez Wykonawcę w postępowaniu (ceny jednostkowej za 1 kWh oraz miesięcznej opłaty handlowej za 1 PPE o ile występuje), zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowych w danej grupie taryfowej.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  9. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

XII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" nr tel.: (+48) 81 532 98 40, e-mail: office@gardzienice.org

W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@gardzienice.org

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit. e RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, w zw. z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty z którymi Zamawiający zawarł umowy powierzenia, w tym m.in. firmom zapewniającym wsparcie informatyczne.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
  3. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
  4. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak podania danych uniemożliwi uczestnictwo w ww. postępowaniu.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wojciech Golemandodano do BIP dnia 18-11-2024 15:03:28